فصل نو

لحظه ی دیدار نزدیکست....

فصل نو

لحظه ی دیدار نزدیکست....

دلنویس 7

هی فکر کنی که چه بنویسی و در آخر هم دستت خالی باشد برای عزیز ترینت.

و هی کلنجار بروی که آخر چهار خط بنویس اما دستت به قلم نیایید که نیاید!


اما خب وقتی یک روز می بینیش و انگار دنیا را به تو دادند (چرا انگار واقعا) و یک روز رادر آرزوی دیدنش تمام می کنی.

اینها حرفی نیست که بنویسی و توقع خواندن داشته باشی اما شاید بنویسی بهتر باشد!


یک چیز ته دلت می ماند که هی می زند به بغض گلویت!

این که بگوید:

"خیلی امروز باهات حرف زدم بسه دیگه،فردا بیشتر زجر مال میشم"

حق دارد این را بگوید، حق دارد. 


خدا کند این دوران زجرآور به پایان برسد! 


دیشب به سیل اشک ره خواب می زدم / نقشی به یاد تو بر آب می زدم

نظرات 16 + ارسال نظر
hany پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:41 ق.ظ

راست گفتم فردا که هیچی امروز کلی دلم میخواست باهات حرف بزنم
نمیدونم راهش چیه؟!
فراموش کردنت؟!!!!!!یا.....
منتظر نوشتت بودم از ظهر تاحالا

واقعا!
پس هر روز سه چهار بار بنویسم!
اما ...

hany پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:23 ق.ظ

خیلی بدی که زود میخوابی
من چیکار کنم ..........
چرا اینقدر سر درگمم!
راستی تو چرا اینقد به دختای مردم نیگا میکنی؟زشته پسر مگه تو......
نداری ببخشید چرت گفتم
هرکاری دوس داری بکن
امروز هرکاری کردم که بهت فکر نکنم اما....
خسته که میشم بدتره انگار
از خدا خجالت میکشموگرنه....
قرارمون که یادت نرفته هنوز؟

چه کار کنم خب خوابم می گیری!
زنگ می زدی بیدارم می کردی!!

من کی نگاه کردم خب اون موقع هم تو رو اتفاقی دیدم.

مگه می شه قرارمون یادم بره مگه می شه!

Hany پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:44 ب.ظ

Bas chera etefaghi man u ro nemibinam?:d amar bache hamonam daria

تو رو کجا باید می دیدم؟
یه بار دیدمت دیگه
آمار هم ندارم بابا
دیدم تو دفتر مدیر گروهتون دخترا هستن گفتم شاید تو هم هستی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:30 ب.ظ

میگم من چرا تو رو نمیبینم؟
البته من یکم کورم :))

من همش یه بار دیدمت خب!
داشتی صحبت می کردی با دوستات حواست نبود!

hany پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:50 ب.ظ

دوستم زینب بود:دی
یا همون زیزو
حمیده هم پیشم بود نزدیک اسانسور :))) جای محمد خالی

نمی دونم کی باهات بود!
خودم هم نگاه هم رو ازت می دزدیدم!

hany پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:55 ب.ظ

پس همین که ندیدمت:)
البته میدیدمتم با اون مشغله ذهنی که اونروز داشتم بعید میدونم میفهمیدم کی بودی


اره خیلی سخت مشغول گفت و گو بودی

hany پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:02 ب.ظ

ببین ما دیوونه ایم اینطوری باهم حرف میزنمیا
البته فعلا تنها جایی که خواهرت نیس

:))
خب بیا تو چت حرف بزنیم!

hany پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:10 ب.ظ

راستی یه چیز دیگه غیر من و تو یکی دیگه هم اینجا رو میخونهمن لو دادم شرمنده تقصیر خودت بود البته

کی؟
محمد؟
خیلی ....
یه مکان پیدا کرده بودیم با هم حرف بزنیم لو دادی!

hany پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:14 ب.ظ

خیلی چی؟
اگه مردی بقیه شو بگو ؟
اونروز ناراحت بودم گفت چی شده من لینک دادم اب پاکی رو بخونه !فکر نکنم حالا حالا بیاد بخونه ینی اینقد علافه؟

اولا نباید باهاش حرف می زدی
کپی می کردی نه این که لینک بدی!!
اون میاد می خونه همش رو
تازه نظر های ما رو هم می خونه!
از این به بعد رمزی می ذارم
رمزشم رمز وبلاگه!!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:21 ب.ظ

اولا حق باتو
ولی بقیه شو نگفتی
راستی نفهمیدم چی میگی:(

بابا اون میاد همه پست ها رو می خونه
تمام نظرا رو می بینه!
از این به بعد یاداشت ها م رو با رمز می ذارم!
رمزشم همون رمز وبلاگمه!

hany پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:26 ب.ظ

اوووووف حالا اینگار چی مینویسه
من خودمم تصمیم گرفتم دیگه نیام

نمیای ؟

hany پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:30 ب.ظ

میام میام ولی باید خودمو کنترل کنم

الهی...
خدا کنه همه چی درست بشه!

hany پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 ب.ظ

الهی چی؟
خیلی چی؟
چرا بقیشو نمیگی؟
خداییش مردی ادامه این دوتا رو بگو:)))))))

الهی قربونت برم من!
خیلی دوست دارم
اینم بقیه اش :)))

hany پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:40 ب.ظ


عمرا ادامه خیلی این نبود دلم برا همین جمله هاتم تنگ میشه
عجب ادم ضایعیم من

هیچ امیدی نداری تو ؟
من هنوز امیدوارم
خدا کنه بشه!!

hany پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:45 ب.ظ

راستش نه اصلا
الانم دل تنگی بهم فشار میاره وگرنه...


می خوای دیگه ننویسم؟!

hany جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:59 ب.ظ

اگه دیگه نمینویسی حداقل بهم بگو چک نکنم

امروز وقت نکردم !
می نویسم عزیز دلم می نویسم!
برای تو ننویسم چه کار کنم دیگه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد